Interacco :: Header
Home arrow Veelgestelde vragen
Thursday 16 August 2018
Menu
Home
Keuze uit
Frankrijk
Spanje
Portugal
Marokko
Alle appartementen
Meer Informatie
Hoe te reserveren
Algemene Voorwaarden
Veelgestelde vragen
Over ons
interacco.com
Informatie voor eigenaren
Veelgestelde vragen PDF Afdrukken E-mail

 

  1. Hoe zie ik de beschikbare vakantiehuizen?
  2. Waar ligt het vakantiehuis precies?
  3. Kan ik alvast het adres van het vakantiehuis ontvangen?
  4. Kan ik een vakantiehuis boeken voor een afwijkende aankomstdatum/aankomsttijd?
  5. Is het mogelijk om via de website te boeken?
  6. Hoe reserveer ik een huis?
  7. Wat gebeurt er nadat ik geboekt heb?
  8. Hoe weet ik dat mijn internetboeking is gelukt?
  9. Kan ik iets wijzigen in mijn boeking?
  10. Wat als ik mijn boeking wil annuleren?
  11. Hoe kan ik mijn boeking annuleren?
  12. Ons gezelschap is niet zo groot als gedacht, kan ik dan annuleren?
  13. Hoe kan ik betalen?
  14. Naar welk rekeningnummer kan ik mijn betaling overmaken?
  15. Wanneer moet ik betalen?
  16. Waar vind ik de betalingstermijnen terug?
  17. Kan ik per creditcard betalen?
  18. Ik woon in het buitenland, hoe kan ik betalen?
  19. Ik ben te laat met het betalen van mijn boeking. Blijft mijn boeking nu wel gewoon staan?
  20. Kunnen we onze boeking ter plaatse betalen?
  21. Waarom moet ik een borg betalen?
  22. Worden de kosten ter plaatse van de borg verrekend?
  23. Wanneer krijg ik mijn borg terug?
  24. Is er bij aankomst en vertrek iemand aanwezig in het vakantiehuis?
  25. Wat moet ik doen als er niemand bij aankomst bij het vakantiehuis aanwezig is?

 

 

 

Hoe zie ik de beschikbare vakantiehuizen?

Zoeken naar een vakantiehuis gaat in 4 stappen.

Stap 1: klik Zoeken bovenaan in de menubalk

Stap 2: Specificeer in het zoekscherm de woning die u zoekt

Stap 3: Klik op Zoeken en het zoekresultaat verschijnt in het scherm rechts.

Stap 4: Klik op een foto om de huisbeschrijving te lezen.

U kunt het huis online boeken door onderdaan de pagina te klikken op de button Reserveer deze woning.

[terug omhoog]

       Waar ligt het vakantiehuis precies?

In de huisbeschrijving staat vermeld in welke plaats het vakantiehuis zich bevindt. Wanneer u een boeking maakt, ontvangt u na volledige betaling een verblijfticket, waarop de exacte adresgegevens vermeld staan.

[terug omhoog]

       Kan ik alvast het adres van het vakantiehuis ontvangen?

U ontvangt van ons een verblijfticket wanneer wij uw volledige betaling ontvangen hebben. Op het verblijfticket vindt u de adresgegevens en de routebeschrijving naar het vakantiehuis. Wilt u een vakantiehuis vooraf bezoeken, dan kunt u telefonisch contact opnemen met ons.

[terug omhoog]

       Kan ik een vakantiehuis boeken voor een afwijkende aankomstdatum/aankomsttijd?

Het is eventueel mogelijk om een vakantiehuis te huren met een afwijkende aankomstdatum of aankomsttijd. U kunt dit vermelden op het reserveringsformulier onder het kopje Extra Opmerking.

[terug omhoog]

       Is het mogelijk om via de website te boeken?

Vrijwel alle huizen van Interacco zijn direct online te boeken. Enkele huizen zijn op aanvraag. Deze huizen kunt u alleen boeken wanneer wij deze naar u bevestigen. Wij dienen bij de eigenaar na te gaan of de desbetreffende periode voor u beschikbaar is.

[terug omhoog]

       Hoe reserveer ik een huis?

Het reserveren van een woning is vrij eenvoudig.

Klik op “Reserveer deze woning” .

Controleer de gegevens van de woning en voer de Check-in en Check-out datum in.

Voeg de persoonlijke gegevens in van de hoofdboeker.

Voeg eventuele Extra opmerking toe

Neem de leveringsvoorwaarden door en vink deze aan als u akkoord gaat.

Druk op “Reservering verzenden”

[terug omhoog]

        

      Wat gebeurt er nadat ik geboekt heb?

Nadat u telefonisch of via onze website een boeking heeft gemaakt, ontvangt u per post in tweevoud de huurovereenkomst en de factuur. Eén exemplaar is voor uzelf en het andere exemplaar is bestemd voor Interacco. Deze dient u ondertekend en ingevuld terug te zenden naar Interacco. De betaling van de eerste termijn dient binnen 7 dagen voldaan te worden.

Zodra wij uw volledige betaling ontvangen hebben, ontvangt u per post het verblijfticket.

[terug omhoog]

       Hoe weet ik dat mijn internetboeking is gelukt?

Wanneer u via onze website een boeking maakt en vervolgens een reserveringsnummer ontvangt, kunt u er zeker van zijn dat u een definitieve boeking heeft gemaakt. Als u een boeking heeft gemaakt ontvangt u van ons binnen 3 dagen een reserveringsbevestiging per e-mail. Wanneer u geen bevestiging heeft ontvangen, neem dan telefonisch contact op met ons.

[terug omhoog]

      Kan ik iets wijzigen in mijn boeking?

U kunt door e-mail contact met ons opnemen en een wijziging in uw boeking aanbrengen. Er wordt voor elke wijziging € 30,- wijzigingskosten in rekening gebracht. Dit geldt niet voor het wijzigen van het aantal personen of uw persoonlijke gegevens. Alle last-minute wijzigingen (3 dagen of korter ) dient u telefonisch aan ons door te geven.

[terug omhoog]

      Wat als ik mijn boeking wil annuleren?

Als u een bevestigde boeking wilt annuleren dan zijn daar kosten aan verbonden. De hoogte van het bedrag is afhankelijk van de datum waarop u annuleert.

Tot 6 weken voor aankomst 40%
Tussen 6 en 4 weken voor aankomst 60%
Tussen 4 en 2 weken voor aankomst 80%

Vanaf 2 weken voor aankomst of minder 100%

[terug omhoog]

      Hoe kan ik mijn boeking annuleren?

Wanneer u door omstandigheden genoodzaakt bent uw boeking te annuleren, dient u telefonisch of per e-mail contact op te nemen met ons. Aan een annulering zijn kosten verbonden. Indien u een annuleringsverzekering heeft afgesloten, kunnen de kosten mogelijk geheel of gedeeltelijk via de verzekering terug gevorderd worden. U dient een annulering van een boeking altijd schriftelijk aan ons te bevestigen.

[terug omhoog]

       Ons gezelschap is niet zo groot als gedacht, kan ik dan annuleren?

Dit is geen geldige reden voor het annuleren van een boeking. Zie onze voorwaarden op de reserveringspagina.

[terug omhoog]

Hoe kan ik betalen?

Voor inwoners van de eurolanden: Na uw boeking ontvangt u via e-mail en tevens per post de huurovereenkomst. Hierop is de desbetreffende betaalwijze vermeld, meestal per overboeking. Wanneer het verblijf na meer dan 6 weken na boekingsdatum aanvangt, kunt u in 2 termijnen betalen. De eerste termijn is binnen 7 dagen na ontvangst van de factuur. De tweede dient 6 weken voor uw aankomst voldaan te zijn. Een week voor u de tweede termijn dient te betalen, ontvangt u van ons een herinneringsemail. Inwoners van andere landen betalen direct na de reservering de eerste betaling aan d.m.v. een bankoverschrijving. U ontvangt van ons een bevestigingsemail. Daarna ontvangt u van ons de huurovereenkomst per post.

[terug omhoog]

Naar welk rekeningnummer kan ik mijn betaling overmaken?

U kunt uw betaling overmaken naar de volgende rekeningnummer:

Biznerbank Eindhoven, Nederland

Bankrek.nr. 3252.18.439
IBAN NL74 RABO 0325218439
BIC: RABONL2U

De betaling dient o.v.v. uw reserveringsnummer te worden voldaan.
Op uw verblijfticket staat vermeld waar u bij aankomst de sleutel op kunt halen. Dat is óf bij het vakantiehuis zelf óf bij de huiseigenaar/beheerder van het vakantiehuis. Voor vertrek geldt hetzelfde.

[terug omhoog]

      Wanneer moet ik betalen?

Nadat u de boeking heeft gemaakt heeft u 7 dagen de tijd om de aanbetaling te voldoen. Vergeet daarnaast niet om uw huurovereenkomst binnen 3 dagen te ondertekenen en retour te zenden. De tweede betaling dient 6 weken voor uw aankomst voldaan te zijn.

[terug omhoog]

       Waar vind ik de betalingstermijnen terug?

       De betalingstermijnen staan op uw huurovereenkomst vermeld

 

[terug omhoog]

        

      Kan ik per creditcard betalen?

Helaas, kunnen we u deze service op dit moment nog niet aanbieden.

U kunt door telefonisch contact met onze afdeling reserveringen op te nemen een wijziging in uw boeking aanbrengen. Er wordt voor elke wijziging € 35,- wijzigingskosten in rekening gebracht. Dit geldt niet voor het wijzigen van het aantal personen of uw persoonlijke gegevens. Alle wijzigingen dient u telefonisch aan ons door te geven.

[terug omhoog]

      Ik woon in het buitenland, hoe kan ik betalen?

Voor inwoners van de eurolanden: Na uw boeking ontvangt u via e-mail en tevens per post de huurovereenkomst. Hierop is de desbetreffende betaalwijze vermeld, meestal per acceptgiro. Wanneer het verblijf na meer dan 6 weken na boekingsdatum aanvangt, kunt u in 2 termijnen betalen. De eerste termijn is binnen 7 dagen na ontvangst van de factuur. De tweede dient 6 weken voor uw aankomst voldaan te zijn. Een week voor u de tweede termijn dient te betalen, ontvangt u van ons een herinneringsemail. Inwoners van andere landen betalen direct na de reservering de eerste betaling aan d.m.v. een bankoverschrijving. U ontvangt van ons een bevestigingsemail. Daarna pas ontvangt u van ons de huurovereenkomst .

[terug omhoog]

       Ik ben te laat met het betalen van mijn boeking. Blijft mijn boeking nu wel gewoon staan?

Bij niet tijdige betaling heeft Interacco het recht een boeking eenzijdig te annuleren. U wordt hiervan via e-mail of telefoon op de hoogte gesteld.

[terug omhoog]

      Kunnen we onze boeking ter plaatse betalen?

Alle betalingen dienen vooraf aan Interacco worden voldaan. Bij aankomst betaalt u indien van toepassing een borgsom en de bijkomende kosten, zoals vermeld op uw huurovereenkomst.

[terug omhoog]

       Waarom moet ik een borg betalen?

Omdat u vaak bij vertrek een aantal kosten moeten betalen (bijkomende kosten en soms ook schade), betaalt u bij wijze van garantiebetaling een borgsom bij aankomst. Wanneer u schade boven €15,- aanbrengt in de woning, wordt deze veelal gedekt door de schadeverzekering als u die heeft afgesloten.

[terug omhoog]

       Worden de kosten ter plaatse van de borg verrekend?

De kosten ter plaatse, die u op de huurovereenkomst en het verblijfticket terug kunt vinden, worden met de borg verrekend.

[terug omhoog]

       Wanneer krijg ik mijn borg terug?

Op uw huurovereenkomst en verblijfticket staat vermeld hoe de terugbetaling van de borgsom afgewikkeld wordt. In het ene geval wordt de borg direct bij vertrek terugbetaald, in het andere geval wordt de borg binnen twee weken na verblijf teruggestort op uw rekening. Neem in dat geval altijd een IBAN en BIC code mee. Deze vindt u terug op uw bankafschrift.

[terug omhoog]

       Is er bij aankomst en vertrek iemand aanwezig in het vakantiehuis?

Op uw verblijfticket staat vermeld waar u bij aankomst de sleutel op kunt halen. Dat is óf bij het vakantiehuis zelf óf bij de huiseigenaar/beheerder van het vakantiehuis. Voor vertrek geldt hetzelfde.

[terug omhoog]

       Wat moet ik doen als er niemand bij aankomst bij het vakantiehuis aanwezig is?

Wanneer u bij het vakantiehuis bent aangekomen en de beheerder is nog niet aanwezig, kunt u telefonisch contact opnemen met de beheerder (het telefoonnummer staat vermeld op het verblijfticket). Indien deze na herhaaldelijke pogingen nog steeds niet opneemt dan neemt u contact met ons op.

 

[terug omhoog]

 
Accommodatie van de maand

MR40006

  • Samenvatting: Mooie Marokkaanse vakantievilla op een hoogwaardige vakantieresort in Cabo Negro, Tétouan.
  • Aant. Slaapkamers: 2
  • People: 6 Volwassenen / 2 Kinderen
  • Regio: Tanger-Tétouan
  • Prijzen Vanaf: €600

details

Accommodaties zoeken
Start Datum
...
Eind Datum
...
Land
Regio
Prijzen
Volwassenen
 
Secure payment
Safe Site

Privacybeleid ten aanzien van persoonsgegevensGebruiksvoorwaarden van de website
45